laxne

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Äntligen fredag..........

Av Öhman - 27 augusti 2011 00:45

Blev pappa sent i livet. 2009 föddes Arvid! Hans namne är Arvid min pappa Stigs morfar.

Att vara förälder är ju kul och fasa på samma gång...............

Arvid och jag fick ju tyvärr astma problem då vi flyttade in i en nyrenoverad 3a i Gamla Bagarmossen , ett stenkast från Nacka reservatet...perfekt läge för  boxertiken Selma tyckte vi och flyttade från stökiga Paternostervägen ,där jag bott sedan 10 år.

Nyrenoverad lägenhet,synd bara att dom inte sanerade bort det gamla flytspacklet också.........det som gav mig och Arvid astmabesvär.

Att flytta ner hit till Laxne var den enda lösningen,bättre miljö för barnen att växa upp i,Bea och jag snackade om dom här sakerna när vi böjade pola på allvar 2007,ja att om det fanns barn med i bliden senare så kunde det tänkas att flytta hit.Skojigt att Oscar föddes hemma i vardagsrummet,tänk att jag fick vara den som först fick se hans alilla söta bebisansikte!!!!!!! vilken grej alltså.......


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Öhman - 25 augusti 2011 22:51

Känns frasen igen? Vi känner till mer nu än för ett år sedan ca då jag flyttade till stugan med hund och barn,jag och Arvid fick astma i nya lägenheten,så efter en vinter med täta besök på sjukhus fanns ju inget alternativ än att flytta hit. Har in...

Presentation


Jag och arvid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Johans gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards